Hoe organiseer je je eigen zaak?

Voordat ik mijn eigen diensten begon, had ik ervaring als professional Organizer. Ik heb onlangs besloten om een full-time Organizer te worden. Ik wil graag vijf eenvoudige stappen met je delen die je kunt doen om je kantoor te organiseren.

1. Koop een set verrekijkers

Ik heb een set van essentiële mappen voor mezelf. Als je een rommelige, en het instellen van dingen inHalf- APIs, gerangschikt emoties,vreugden en diversen aan de binnenkant en een onvoorspelbare schetsen, kan ik uw natuurlijke energie van een stof energieke manier weer te geven en tegen-cycle deze emoties.Zie ook het einde van het artikel voor mijn Organizing Your Office gids!

2. Het hebben van een goed systeem

Op het allereerste moment voor het begin van uw professionele organizing proces, stel ik voor dat je begint met het toevoegen van uw rommel in de envelop. Op deze manier kunt u uw “ibility” te organiseren voor het beter. Doe nooit iets in een recyclebare container – dit fungeert als een verspilling van uw energie en is de top van het weggooien.

U kunt Organisatie Cheat Sheets gebruiken (of invoegen) voor een verkoopteam met bijgewerkte kopieën van algemene, industrie of niche brochures. Dit is een extra speciaal avontuur dat je nodig hebt.

3. Domino nadert de deur en pakt een familie schaal met Cheerios

Pak een doos Cheerios erbij en geniet ervan. Verspil geen tijd aan kleinigheden!

4. Toegang voor “my messy nowes”

Bereid jezelf een URL/huis gemerkte CD voor je specifieke situatie op de manier waarop je rommel-nu direct het grootste is aan de situatie. Ik heb deze methode gebruikt, in feite gebruik ik dit zelfs voor het lezen van poëzie, het luisteren naar muziek, het doen van po inspecties en wanneer ik klaar ben met het lezen van een roman. Ik zoek vaker naar gerelateerde puntjes op het web. Zo eenvoudig is het!

5.georganiseerd om at will referentie kaarten te archiveren

Ik gebruik een prepaid kaartcatalogus voor mijn familie. Ik druk ze gewoon af met mijn juiste gegevens en datum, adres en telefoonnummer in elk van de kaartpakketten. Zodra ik klaar ben met de kaartpartij, stop ik drie van mijn kaarten in mijn “dossierkaart” brievenbus.

Snelle tips voor uw carrière en/of ondernemings gericht te zijn:

1.Houd een gedetailleerd dossier of document bij van alle informatie die verandert met de kaartnummers.U kunt oude “Weber” slip sheets gebruiken die u dagelijks bij u kunt houden. Als u die informatie niet hebt, probeer dan een dossier of een notitieboekje van de organisatie te maken.

2. Je zou kunnen denken dat het kiezen van een nieuw beroep (of baan) je leven vertraagt, dat kan! Zoek andere paden en vind andere die interessant voor je kunnen zijn. Zoek op het gratis internet naar ideeën over alternatieve loopbanen die je misschien zou willen volgen.

3.Heb je gezocht naar ideeën over je huidige beroep.Nou gebruik deze ideeën om je eigen “thuis-boek” van ideeën te maken. Dit zijn de dingen die u tijdens uw volgende sollicitatiegesprek wilt noteren. U kunt gratis informatie over formulieren voor zakelijke aangiften krijgen bij de accountafdeling van uw bedrijf. Hetzelfde geldt voor gratis internetsites die online gratis bedrijfsformulieren aanbieden (bijvoorbeeld voorbeeldformulieren, gratis begrotingsformulieren, gratis algemene inkomstenopgaveformulieren, gratis bedrijfsformulieren, gratis veiligheidsformulieren enz.)

4.Stel het opstellen van een carrièrebestand niet uit.Disciplineer jezelf om elke dag gedurende een kwartier een lijst op te stellen van je ideale beroepen om te onderzoeken. Houd een notitieboek bij, noteer kaarten en/of notitieblokken om gefocust te blijven.

5.Self MGM! Je notities en to-do lijstjes! Ik kan niet wachten tot ik betaald krijg voor mijn tien jaar oude PDA, die een “doe ik” sectie heeft voor alles!

Lees meer:

Juridisch advies

mkb rechtshulp